KUGOO KIRIN G3 PRO
|
Martin Klein
|
3.5.2025
Určitě se jedná o skvělou koloběžku. Je opravdu masivní, těžká a kvalita provedení se nedá zapřít, ať si o čínských koloběžkách myslíte co chcete. Mám se vší zátěží 120 Kg, což je opravdu strop pro komfortní pružení během jízdy. Odpor tlumení se dá nastavit a i když mám nejtužší nastavení, je zde spoustu prostoru pro pružení. Popravdě musím opravdu zapružit celou silou, abych dorazil tlumiče. Když jedete pomalu v terénu stezky, výmoly atd., pružení je komfortní a jízda v terénu bude vaše nové hobby, ale pokud přejedete víko kanálu v 50 km/h, už vámi probíhá náraz. Stává se to každému bez ohledu na váhu dle recenzí. Baterie je no-name čínská, garance 500 cyklů, ale žádný vybuchující šunt to nebude. Dostanete 2 nabíječky, které konstrukčně určitě nejsou žádná chrastítka (podle toho také soudím kvalitu koloběžky). Doporučuji obmotat špunty šroubů zdrhovačkou, protože jsou jenom lehce přilepené (Každou fanouškovskou fotku téhle koloběžky, kterou jsem viděl, má chybějící alespoň jeden špunt!). Asi jediné, co mě zklamalo je baterie. Já na ní reálně dojedu max 35 km při průměrné rychlosti 30 km/h. 80 kilový člověk by měl ujet o 20 % více. Vychází mi to na dvě čárky ukazatele (má 10 čárek) na 7 km. Problém je, že jakmile se dostanete pod 4 čárky v zátěži, zbývá vám tak 2 km dojet pomalu do cíle, jinak jdete pěšky. Jsou k tomu dva důvody. Jednak li-ion baterie už nedokáže dávat požadovaný výkon jakmile klesne pod 20 %. Známe to z mobilů - udržujte baterii mezi 20 - 80 %. Druhý důvod je, že ačkoli má baterie danou kapacitu, není možné veškerou energii z ní dostat. Takhle baterie fungují a nic s tím neuděláte. Nějaký rychlý 20 kilometrový výlet je pro mě reálná hodnota. Pokud chcete najezdit co nejvíce, tak se omezit na 25km/h. Přo rychlostech nad 30 km/h už sílí odpor větru. Cena 31 tisíc je obhájena, protože připlácíte za kvalitu.