KUGOO KIRIN G3 PRO
Kód: 1570.png?679b44c6)
Rádi poradíme s výběrem
Našim zákazníkům nabízíme záruční i pozáruční servis. Poradenství a podporu pro uvedení do provozu.
-1.png?679b4583)
Doprava od 1500 KČ Zdarma!
Doručit zboží umíme již do 48 hodin od objednání!

Ověřeno zákazníky
Jsme výhradní autorizovaný prodejce značek Engwe a Kukirin a ověřený obchod zákazníky na Heurece!
Související produkty
Detailní popis produktu
Doplňkové parametry
Kategorie: | Kugoo-Kukirin |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 39.6 kg |
EAN: | 9331582251490 |
Výkon: | 2400 W |
? Max. Výkon: | 3000 W |
? Max. rychlost: | 25 km/h |
Baterie: | 52V 23,2 Ah |
Max. dojezd: | Do 80km |
Brzda: | Hydraulická kotoučová brzda |
Velkost kol: | 10 Palců |
Farba: | Černá |
Jízdné režimy: | Tři Jízdné Režimy (25, 45, 65km/h) |
Rozměry: | 129,5 x 63 x 136 |
Rozměry ve složeném stavu (cm): | 129,5 x 63 x 59,5 |
Výška nášlapné plochy od země (cm): | 23 |
Šířka řídítek (cm): | 65 |
Vhodná výška (cm): | 170-200 |
Tlumič nárazů (přední): | ramenní a pružinové |
Tlumič (zadní): | ramenní a pružinové |
Nosnost: | 120 kg |
Doba Nabíjení: | 4h (5A nabíječka), 5-6h (4A nabíječka) 11h (2A nabíječka) |
LED Světlo: | 9-LED Světel (Prední, Boční, Zadní, Směrovky) |
LED Displej: | Ano |
Kugoo Kirin G3 Pro Karotka Plnej plyn 🛴🔥
Kugoo Kirin G3 PRO Karotka První jízda 😲
Kugoo Kirin G3 PRO Karotka Unboxing 📦
4,8
12 hodnocení
Přidat hodnocení
5
4
3
2
1
4
MK
Martin Klein
Určitě se jedná o skvělou koloběžku. Je opravdu masivní, těžká a kvalita provedení se nedá zapřít, ať si o čínských koloběžkách myslíte co chcete. Mám se vší zátěží 120 Kg, což je opravdu strop pro komfortní pružení během jízdy. Odpor tlumení se dá nastavit a i když mám nejtužší nastavení, je zde spoustu prostoru pro pružení. Popravdě musím opravdu zapružit celou silou, abych dorazil tlumiče. Když jedete pomalu v terénu stezky, výmoly atd., pružení je komfortní a jízda v terénu bude vaše nové hobby, ale pokud přejedete víko kanálu v 50 km/h, už vámi probíhá náraz. Stává se to každému bez ohledu na váhu dle recenzí. Baterie je no-name čínská, garance 500 cyklů, ale žádný vybuchující šunt to nebude. Dostanete 2 nabíječky, které konstrukčně určitě nejsou žádná chrastítka (podle toho také soudím kvalitu koloběžky). Doporučuji obmotat špunty šroubů zdrhovačkou, protože jsou jenom lehce přilepené (Každou fanouškovskou fotku téhle koloběžky, kterou jsem viděl, má chybějící alespoň jeden špunt!). Asi jediné, co mě zklamalo je baterie. Já na ní reálně dojedu max 35 km při průměrné rychlosti 30 km/h. 80 kilový člověk by měl ujet o 20 % více. Vychází mi to na dvě čárky ukazatele (má 10 čárek) na 7 km. Problém je, že jakmile se dostanete pod 4 čárky v zátěži, zbývá vám tak 2 km dojet pomalu do cíle, jinak jdete pěšky. Jsou k tomu dva důvody. Jednak li-ion baterie už nedokáže dávat požadovaný výkon jakmile klesne pod 20 %. Známe to z mobilů - udržujte baterii mezi 20 - 80 %. Druhý důvod je, že ačkoli má baterie danou kapacitu, není možné veškerou energii z ní dostat. Takhle baterie fungují a nic s tím neuděláte. Nějaký rychlý 20 kilometrový výlet je pro mě reálná hodnota. Pokud chcete najezdit co nejvíce, tak se omezit na 25km/h. Přo rychlostech nad 30 km/h už sílí odpor větru. Cena 31 tisíc je obhájena, protože připlácíte za kvalitu.
4
JD
Jiří Michal Dvořák
:o) Koloběžka je super - svižná, dobře ovladatelná, relativně slušný dojezd, vyjede i velké kopce...
:o( V terénu mi přijde velmi tvrdá, každá nerovnost je cítit, jízda mimo asfalt se mi jeví jako nepříjemná...
5
MT
Miroslav Tabaček
Mám koloběžku zatím 5 dní a jsem z ní nadšený, je to fakt dělo. Super
5
MZ
Martin Zůček
Jedním slovem, Famózní!
Jezdím denně do práce 24km. Lesní cesta, cyklostezka, zóny, provoz ve špičce i mimo. V pohodě se v provozu vyrovnáte řidičům aut a autobusů do kopce i z něj. Celkem mám s výstrojí a příslušenstvím cca 90kg. Jízda do kopce cca 46-55km/h. Rád střídám varianty dual motor a single. Dual mi na cyklostezce nedává smysl, v provozu to bez něj nejde. Můžu jet do prudkého kopce rychlostí krokem i 30km/h. Mohu doporučit zejména do města na přesuny. Jediné mínus je velká hmotnost (42Kg - s výstrojí, brašnou příslušenstvím). K nákupu doporučuji bezdrátový kompresor od XIAOMI. Tlak můžete regulovat na terén i na pohyb po silnici, během chvilky. Ta lze ocenit zejména ve vyšších rychlostech, ale do schodů nebo MHD to tahat nechcete. Začal jsem jezdit právě s touto koloběžkou. Vzhledem k tomu, že vše nastavujete přímo na displayji, včetně maximálního poskytnutého výkonu, může se na koloběžku postavit manželka i tchýně!
Řekl bych, že jako první koloběžka je tohle skvělá volba. Rád poskytnu více info. zucek.martin@gmail.com
5
5
KM
Karel Mašek
Super,velmi spokojen.jen dotaz,má to někde číslo ,myslím výrobní, kvůli pojištění.
Dík za odpověď
5
Pěkná a výkonná koloběžka za slušné peníze. V balení také dvě nabíječky, duše náhradní, nářadí a pumpička. Návod nebyl v češtině, ale nebyl problém si ho najít na internetu. Koloběžka je dobře propracovaná a nemá vůli řídítkách jako některé jiné tipy koloběžek. Koloběžku jsem koupil podle recenzí a zkušenosti ostatních majitelů. Za mne mohu koupi doporučit.
5
GB
Gerhard Beckert
Kukirin kuggo G4 je lepší a stojí méně!!!!
5
VV
Vladimír Váňa
maximalne
5
OL
Otakar Líbal
Skvělý poměr cena/výkon. Všechno působí velmi kvalitně. I když mám 194cm, tak se ní pohodlně vejdu. Brzdy jsou tak akorát silné, dobře se dávkují. Pérování s mojí váhou cca 72kg funguje taky velmi dobře. "Nejhorší" je při pomalejší jízdě cca 20 - 30kmh po polní cestě. Při takové jízdě má trochu problémy filtrovat jemnější nerovnosti. "Ožije" až když člověk jede rychleji 30 - 50kmh tam nerovnosti jakoby zmizí a celé pérování začne fungovat lépe. Za mě ideální kompromis, kdyby bylo měkčí tak by koloběžka nebyla tak stabilní a sebejistá ve vyšších rychlostech. Neměl jsem žádné problémy s nestabilitou nebo že by se rozpantovaly řidítka. Zkoušel jsem plnou rychlostí cca 65kmh po rozbytější okresce, relativně rychle po polní cestě, vždy koloběžka působila stabilně. Dojezd jsem zatím úplně neotestoval ale rozhodně záleží na stylu jízdy. Zatím to vypadá že při plné rychlosti ujede kolem 25 -30km. Zdaleko největší prostor pro zlepšení vydím v reakcích plynu. Ze začátku se nic neděje, pak je moment ve kterém kolobežka velmi agresivně zrychlí a pak se zase skoro nic neděje. Obzvlášť v malých rychlostech, je těžké se plynule rozjet. Stejně tak je velmi nepříjemné se snažit přidat plyn v zatáčce. Koloběžka reaguje příliš agresivně. To je za mě zdaleka největší problém. Dál by bylo super kdyby blatníky kryly i tlumiče, na které teď litá veškerý bordel od kol, a u mé koloběžky ještě nefunguje správně pojistka složení řidítek, tyčka se nevysune dostatečně a říditka se dají složit aniž by se pojistka zmáčkla. Z vizuálního hlediska by se určitě dalo více kabelů vést tak aby nebyli vidět. Ale i přes nějaké nedostatky mi to příjde jako naprosto super kup.
P
Hmotnost baterie
Petr
Dobrý den,
prosím o info, kolik váží baterie.
Odpovědět
Odpovědět
AV
Hmotnost baterie
Administrator Veronika
Dobrý den, hmotnost baterie se pohybuje přibližně v rozmezí 7 až 10 kilogramů.
M
KUGOO KIRIN G3 PRO
Martin
Dobrý den dodáváte ke koloběžce coc list a by šla legàlně přihlásit pro provoz na pozemních komunikací neboť na koloběžku je třeba řidičák
Odpovědět
Odpovědět
ZP
KUGOO KIRIN G3 PRO
Zákaznická podpora-Veronika
Dobrý den, v souladu s platnou legislativou je pro provoz této elektrické koloběžky nutné disponovat řidičským oprávněním minimálně skupiny AM. Tento požadavek vyplývá ze zákona, který stanovuje povinnost řidičského oprávnění pro elektrické koloběžky s výkonem motoru nad 1000 W a s maximální konstrukční rychlostí přesahující 25 km/h.
Kromě řidičského oprávnění je také nezbytné zajistit pro tuto elektrickou koloběžku povinné smluvní pojištění (PZP). Pro účely pojištění je postačující uvést výrobní číslo koloběžky, které se nachází na spodní straně nástupní plochy nebo na obalu elektrické koloběžky.
Doporučujeme Vám důkladně se seznámit s aktuálně platnými předpisy týkajícími se provozu elektrických koloběžek ve Vašem regionu, abyste zajistili soulad s legislativou a předešli případným komplikacím.