😍 DOPRAVA CELÉ ZÁŘÍ ZDARMA! ☀️ Odteď máte dopravu na všechny elektrické koloběžky a elektrokola zcela zdarma! 😍 Akce platí celé Září! 😍

ENGWE T14 + ENGWE 10th Anniversary Box zdarma!

Kód: 1411/BIL 1411/SED 1411/MOD 1411/ORA Zvolte variantu
Akce
Značka: ENGWE
15 439 Kč –20 % 12 349 Kč 10 205,79 Kč bez DPH
Skladom (>5 ks) Skladom (>5 ks) Skladom (>5 ks) Skladom (>5 ks) Zvolte variantu
Barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

ENGWE T14 je kompaktní skládací elektrokolo a skvělý společník. S výkonem 250W a baterií o kapacitě 10Ah, Engwe T14 zvládne dojezd až 40-60 km při asistenci pedálů. Jeho maximální rychlost dosahuje až 25 km/h ( Možnost odblokovat ).

Model 2024

Na sklade, doručení do 48 hodin

Detailní informace

Detailní popis produktu

Seznámze se s Engwe T14, kompaktním skládacím elektrokolem, který je výjimečný svým výkonem a flexibilitou. Navržen pro každého – od seniorů, přes ženy až po studenty – je ideální volbou pro pohodlnou městskou dopravu či pro cestování do školy nebo práce.

Engwe Logo

S výkonem 250W a baterií o kapacitě 10Ah, Engwe T14 zvládne dojezd až 40-60 km při asistenci pedálů. Jeho maximální rychlost dosahuje až 25 km/h ( Možnost odblokovat ), což vám umožní rychle se pohybovat městem a vyhnout se dopravní zácpě.

Oceňujeme, že doba nabíjení je pouhých 6 hodin, takže jej můžete snadno nabít přes noc a být připraven na nový den.

Ať už potřebujete přenášet ENGWE T14 do bytu nebo jej skladovat v garáži, jeho nízká váha – jen 22kg – to činí velmi jednoduchým a pohodlným. A to ještě ani nemluvíme o tom, jak je skvělé, že jej můžete sundat a uložit téměř kdekoli.

Mechanické kotoučové brzdy a 14-palcová tučná kola zaručují bezpečnost a pohodlnou jízdu, bez ohledu na stav povrchu. A s nosností až 100 kg a pohodlným zadním nosičem je Engwe T14 připraven pro každou výzvu.

 

Výhody produktu Engwe T14:

1. Vysoký výkon a dlouhý dojezd - s výkonem 250W a baterií o kapacitě 10Ah zvládne dojezd až 40-60km.
2. Pohodlné a rychlé nabíjení – jen 6 hodin a jste připraveni na nový den plný pohybu.
3. Nízká váha a skladatelnost – s váhou pouhých 22kg a kompaktními rozměry je ideální pro přenášení a skladování.
4. Bezpečnost a komfort – mechanické kotoučové brzdy a 14-palcová tučná kola vám poskytnou bezpečí a pohodlnou jízdu.
5. Vysoká nosnost a pohodlný zadní nosič – s nosností až 100 kg a pohodlným zadním nosičem je připraven pro každou výzvu.

Doplňkové parametry

Kategorie: ENGWE
Záruka: 2 roky
Váha: 22 kg
Rozměry: 120 x 52 x 106 cm
Dojezd: Do 40-60 km
Max. Rychlost: 25 km/h
Výkon: 250W
Baterie: 48V 10Ah
Nosnost: 100 kg
Doba nabíjení: 6 hodin
5
1x
4
0x
3
1x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
3
JJ Avatar autora | 15.8.2024
Na kole jsem za pár dní urazil k 20km, ale mám představu o tom, co do recenze chci napsat. Balení: Celkově je kolo zabalené solidně, krabička s nabíječkou ale vypadala, že si prošla peklem. V balení je navíc nářadí, které není dobré ani jako nouzovka. Slibovaný dárek k nákupu chyběl úplně. Návod: Z mého pohledu říkat bezpečnostním a technickým informacím návod je buď vtip, nebo nadsázka. Užitečných informací ale moc nemá. Navíc se obsahově liší anglická verze z krabice a slovenská verze z eshopu (ta místy působí jako strojový překlad starší anglické verze; DeepL asi dnes udělá lepší službu). Jediný použitelný kus informací je v odděleném návodu u nabíječky. Vybalení kola a sestavení: Vesměs kolo dorazí sestavené. Je potřeba zasunout řidítka a sedlovku. Jak? Poraďte si. V návodu to není. Baterie je už v kole. Stačí jen nabít a připojit. Jak? To v návodu také není. Zároveň je baterie vyjímatelná. Ale na to si uživatel také musí přijít sám. Skládání kola je poměrně jednoduché a po složení je krásně kompaktní. Tedy, po tom, co přijdete na to, jak fungují skládací klouby a pojistné piny. To v návodu nehledejte. Řetěz nevypadá, že je z výroby jakkoliv ošetřen a jelikož v návodu nic nebylo, použil jsem mazivo na řetězy pro enduro, protože jsem ho měl doma. Co mi dál chybělo? Správný tlak pneu, kontrolní kroky před první jízdou, základní obsluha a doporučený servis kola. Vlastně cokoliv, co by dávalo smysl uvést pro běžného uživatele. Nabíjení: Nabíječka vypadá jako generický 100W zdroj, ale honosí se značkou CE a tváří se, že právem. Při prvním nabíjení ale dosahovala nepříjemných povrchových teplot, kvůli kterým jsem se pro jistotu rozhodl přerušit nabíjení a odnést nabíječku na nehořlavý povrch (dlažbu) a tam pokračovat. Jízda, zkušenosti: Po prvních 4km jízdy se ozvala rána od zadního kola, které se neváhalo instantně vypustit. Přičítám to špatně nasazené pneu na ráfku, protože po svléknutí a ohledání jsem ji nasadil zpět, nafoukl a drží tlak i tvar. Po dalším 1km se uvolnila a upadla levá šlapka. Nejspíš někdo ve fabrice zapomněl dotáhnout matici na středovém náboji. Pojistka proti povolení tam bohužel chybí úplně. Sedlo poslouží spíš jako nouzovka, ale pro mě je přední část nepohodlně široká a musel jsem zvolit klasičtější tvar. Zároveň sedlovka počítá s menším cyklistou a mých 176cm je hraničních pro použitelnost, i tak bych chtěl mít sedlo ještě aspoň o 5cm výš. Prodleva sepnutí/vypnutí motoru je zhruba 2s. V kombinaci s pevným převodem je dobře, že kolo disponuje plynem pro pomoc s rozjezdem. K brzdám výhrady nemám. Díky pevnému převodu je maximální komfortní rychlost cca 15km/h. Čím blíž jsem pak "magickým" 25km/h, tím víc si přijdu jako křeček v kolečku. Když jsme společně překonali všechny porodní bolesti a "procházky hanby" zpět domů, klube se z T14 poměrně šikovné posunovadlo do města. Prozatím to vypadá, že dojezd bude v pohodě dostačující, kopce se stoupáním kolem 5% zvládá parádně i s nákladem 92kg. Bohužel prvotní kontakt s kolem neproběhl úplně nejúspěšněji a nedokážu si představit, že by si podobnými trablemi musel projít někdo, kdo chce jen nasednout a jezdit a nechce řešit, jaké nářadí má mít s sebou a co by asi bylo dobré prohlédnout a zkontrolovat. Zvlášť když se v návodu nedočte vůbec nic.
5
VS Avatar autora | 28.5.2024
chybí manual na provoz

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: